GFB ARBEJDSDAGE

22/03 - 2025

29/03 - 2025

5/04 - 2025

12/4 – 2025

VI STARTER DAGENE KL. 8:00
MED EN KOP TÅR KAFFE & EN OSTEMAD.
FROKOST CA 12/30.
SÆT ET KRYDS I KALENDEREN

SEND E MAIL HER TIL HVOR MANGE I KOMMER.

ELL. SKRIV PÅ LISTEN I KLUBBEN.

Velkommen til GFBs nye hjemmeside.

Her kan medlemmer diskutere, hvad de måtte have lyst til.
Besvar
ngm
Site Admin
Geografisk sted: Vigsnæs
Bådens navn: Optimisten - det vil dog blive lavet om.

Velkommen til GFBs nye hjemmeside.

Indlæg af ngm »

Jeg håber i vil synes at den fungerer noget bedre end den tidligere.

Der vil blive arbejdet på den løbende så tingene vil ændre sig og den vil kunne flere og flere ting samt se bedre ud.

Da der kun er mig til at lave det så er det mig i skal gå til, hvis i har forslag til ændringer og forbedringer.

I kan blot "svare" på dette indlæg og skrive jeres hedeste ønsker.

Når i har meldt jer ind (registreret) jer på hjemmesiden vil i kunne skrive indlæg samt chatte med hinanden. I kan også (når i ikke er helt våde bag ørerne længere) lave afstemninger om, hvad i måtte lyste.

I kan også tilmelde jer emails om aktiviteter i kalenderen - det virker korrekt nu. De aktiviteter der er i kalenderen kan i tilmelde jer. Hvis man er tilmeldt får man en påmindelse 7 dage før enten, som besked her på siden eller som email. Det sidste kræver at i selv sætter kryds i jeres bruger profil omkring, hvilke underretninger i ønsker at få. - Det er måske lidt kringlet, men det er bedre end at få en masse emails, som man ikke har bedt om - derfor er det aktiv tilmelding.

Hvis der er noget i ikke kan finde ud af - så bare ring eller skriv til mig (jeg læser også med på emails sendt igennem hjemmesiden her - ellers så tryk på "taleboblen" ved mit navn her ved siden af indlægget - så kan i skrive en direkte besked til mig.

Ude på forsiden (hvis man er logget ind som bruger) kan man se et felt som hedder Mchat. Der kan man skrive direkte til hinanden ved et par sekunders forsinkelse. Det vil være en god måde at mødes på og diskutere ting om klubben.

Der er kommet en ny feature, hvis man ikke kan lide det hvide udseende som siden har kan man trykke på "dark mode" oppe til højre på siden.

Mvh. Nicolai Mathiasen (Granada 27)

Besvar